Results 1 to 8 of 8

Thread: Your Buddies' Sister's Boobs

  1. #1
    Super Moderator Super Moderator Big Booger's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    JAPAN
    Posts
    10,660

    Red face Your Buddies' Sister's Boobs

    http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=722

    LOL I did it! I got a full peek at her boobs without getting busted hehehe

  2. #2
    Precision Processor Super Moderator egghead's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    In Your Monitor
    Posts
    3,506
    LMAO!!!!


    man, is that just the funniest thing in the world?

    geez

    gotta wipe the eyes

    lol

    thanks for that
    ------------------------------------------------------------



  3. #3
    Platinum+ Member z3n's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Australia
    Posts
    619
    LMAO- I tried and tried, but kept getting busted.

    Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.~ Groucho

  4. #4
    Nobody knows I'm a dog. TZ Veteran petard's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Newspapastan
    Posts
    1,050
    Yay!!!

    Many thanks to egghead for the cool .sig

  5. #5
    My Name is.... TZ Veteran Stripe's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    live?
    Posts
    875
    LOL!!! I was finally able to do it....

    it was the mouse....yeah.....it was...laggy

  6. #6
    Super Moderator Super Moderator Big Booger's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    JAPAN
    Posts
    10,660
    She'd do that double take and catch you the second time you tried to peek.. Would be nice if they'd plop out after you win.

  7. #7
    Techzonez Governor Super Moderator Conan's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Philippines
    Posts
    4,229
    That was easy.

  8. #8
    Super Moderator Super Moderator Big Booger's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    JAPAN
    Posts
    10,660
    Quote Originally Posted by Conan
    That was easy.
    Coming from a "Peeking Pro" LOL

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •